byte från hydramatic till 400 låda på bonneville 60a
Postat: 23 aug 2013 19:46
Hej! Ska byta låda i min bonneville 60a å har en 400 på g, undrar om de passar rätt på lr om ja behöver byta nåt/modifiera mycket? Mvh Magnus
Inofficiellt community för Pontiac i Sverige, här snackar vi Firebird, Trans Am, GTO med mera!
https://pontiacforum.se/