Sida 1 av 1

Problem med automatlådan

Postat: 23 jul 2013 23:00
av tempest2
Jag provar att fråga här också.
Har någon mekat med en låda på en 61-63:a som sitter bak? Min driver inte framåt, och jag behöver tips vart jag kan vända mig för att få råd/hjälp/springskiss för att få den fungerande igen.
Är det svårt med delar till dem?

Re: Problem med automatlådan

Postat: 24 jul 2013 01:24
av jimmy 77
vet du vad lådan heter? blir lättare för folk att hjälpa till om du vet vilken typ av låda du vill ha hjälp med ;)

Re: Problem med automatlådan

Postat: 24 jul 2013 06:45
av Scalex
Lådan kallas "TempesTorque" och är väl en typ av Powerglide. Sitter monterad direkt på bakaxeln.