Problem med automatlådan
Postat: 23 jul 2013 23:00
Jag provar att fråga här också.
Har någon mekat med en låda på en 61-63:a som sitter bak? Min driver inte framåt, och jag behöver tips vart jag kan vända mig för att få råd/hjälp/springskiss för att få den fungerande igen.
Är det svårt med delar till dem?
Har någon mekat med en låda på en 61-63:a som sitter bak? Min driver inte framåt, och jag behöver tips vart jag kan vända mig för att få råd/hjälp/springskiss för att få den fungerande igen.
Är det svårt med delar till dem?