Sida 1 av 1

Vad är detta för pryl i mitt insug

Postat: 07 jul 2013 10:49
av peter
Hej
peter heter jag och är ny här på forumet. Har pricis köpt mig min första v8 en Pontiac grand Prix 1963.
Motorn är utbytt mot en 400 och enligt förra ägarn så ska det vara av årsmodell -71. Har en fundering
vad jag har för liten pryl som sitter löst i mitt insug, och sen så undrar jag om min vevhusventilation är
riktigt dragen. Bilen går jätte bra men kan döa lite ibland vid häftigt gas på drag sitter en Holly på nu
men skulle vilja ha en q-jet på bilen. Hoppas på lite hjälp här på forumet :)
Kan inte ladda upp nån bild filen för stor säger datorn hur gör jag.

Re: Vad är detta för pryl i mitt insug

Postat: 07 jul 2013 15:39
av The Judge
Välkommen till Forumet!

Jag kan hjälpa dig med en passande Quadrajet.
Det går bra att skicka ett mejl till mig för uppgifter om denna.

Skicka även bilderna till min mejl-adress så kanske jag kan lösa de andra problemen också?