Sida 1 av 1

Motor 389 hjälp!

Postat: 19 apr 2013 10:46
av PontiacDaniel
Hej är ny här så ursäktar om det finns liknande tråd redan.

men jag har en komplett motor med sprucket block att sälja.
men jag har inte en aning om vad detta är värt??
på topplocken står det ingutet 092 - är dessa toppar värda nåt?

är jätte tacksam för lite råd.

Re: Motor 389 hjälp!

Postat: 19 apr 2013 17:41
av The Judge
Välkommen till Forumet!

Sätt ut den till högstbjudande, då får du reda på vad den är värd?