Sida 1 av 1
Catalina cabb -65
Postat: 25 mar 2013 10:12
av pontiac56
Hej, jag undrar om det går att sätta i en 400 isf 389 i min 65:a om motorfästen mm är det samma ?
Re: Catalina cabb -65
Postat: 25 mar 2013 14:01
av The Judge
Jajamän!
Använd transkåpa och alla remskivor plus damper från 389:an (hela framsidan på 389:an), och sätt delarna på 400:an så är det bara att lyfta i!
Re: Catalina cabb -65
Postat: 25 mar 2013 16:09
av pontiac56
Tackar så mycket för svaret

och när jag ändå har det på tapeten så undrar jag om Pontiac 350 oxå passar och isf villka årsmodeler ?