Avgas pontiac fullsize 65-66
Postat: 27 feb 2013 00:27
Hej,
Min undran är om avgassystem till dom här kärrorna "passar" syskonmodeller inom gm`s koncern??
Med viss modifikation.....ex. slutet, bakom bakhjul eller under kofångaren?
Typ då som A-body!
//
Glennson
Min undran är om avgassystem till dom här kärrorna "passar" syskonmodeller inom gm`s koncern??
Med viss modifikation.....ex. slutet, bakom bakhjul eller under kofångaren?
Typ då som A-body!
//
Glennson