växlingslägen Muncie
Postat: 27 dec 2012 18:51
Hej!
Håller på så smått i väntan på delar.
Växlingslägena på lådan ligger sjukt tätt i sidled, ska det vara så?
När spaken är i "noll-läge" ligger den i linje med 3:an-4:an, 1:an-2:an ligger ett par mm till vänster bara.
Dessutom är det inget som hindrar att man drar för långt och får i backen.
Låter det normalt?
Håller på så smått i väntan på delar.
Växlingslägena på lådan ligger sjukt tätt i sidled, ska det vara så?
När spaken är i "noll-läge" ligger den i linje med 3:an-4:an, 1:an-2:an ligger ett par mm till vänster bara.
Dessutom är det inget som hindrar att man drar för långt och får i backen.
Låter det normalt?