förgasare
Postat: 18 okt 2012 20:25
är det någon som vet vad det ska vara för förgasare på en 63års 389 303 hästars???
är det carter eller rochester???
är det carter eller rochester???
Inofficiellt community för Pontiac i Sverige, här snackar vi Firebird, Trans Am, GTO med mera!
https://pontiacforum.se/
Vill du ha exakt rätt förgasare så ska du leta efter följande förgasare:63bonnevillecab skrev:Tackar, då vet jag vad jag ska leta efter