Slangdragning i motorrum
Postat: 03 sep 2012 20:36
av Mr.Pontiac
nån här som har " kopplingschema" eller bilder på hur värmeslangarna ska dras på en Chieftain -56 med 316 motor
Re: Slangdragning i motorrum
Postat: 11 sep 2012 22:10
av Mr.Pontiac
sprängskiss funkar också
Re: Slangdragning i motorrum
Postat: 11 sep 2012 23:52
av jimmy 77
prova och googla å se om du kan hitta någon bild på hur det ser ut på en orginalbil om ingen här kan hjälpa dig bättre än inget alls

Re: Slangdragning i motorrum
Postat: 12 sep 2012 07:07
av The Judge
Här finns läsning ett par veckor om äldre Pontiac´s:
http://www.pontiacsafari.com/
Re: Slangdragning i motorrum
Postat: 12 sep 2012 11:21
av Mr.Pontiac
tackar det va mycket läsning