problem med gnista till första cylindern ingen annan????
Postat: 28 aug 2012 12:10
Kopplade in strobben för att kolla tändning o då blinka den bara några få gånger. Testade då att sätta dom på andra tändkablar å då funka det perfekt.
Testade även att byta tändkabel utan någon framgång.
Vart ska jag börja leta ser ingenting när jag bara lyfter fördelar locket o kollar på 1àns stift heller??
MVH// Mats
Testade även att byta tändkabel utan någon framgång.
Vart ska jag börja leta ser ingenting när jag bara lyfter fördelar locket o kollar på 1àns stift heller??
MVH// Mats