Sida 1 av 1

Typiskt.....

Postat: 16 jul 2012 15:17
av tomas
när man äntligen närmar sig körning så dyker detta delikata problem upp!! Har slarvat bort låsmojängen som låser fast stången som går från bromspedalen in i servopottan.....ser ut som en "vanlig" spårryttare men är ej säker?? Någon vänlig själ som har en Firebird 60-70tal kanske kan kolla på sin bil hur denna ska se ut? Mvh Tomas.

Re: Typiskt.....

Postat: 16 jul 2012 19:59
av The Judge
Synd att det inte går att ladda upp bilder på detta Forum?

Re: Typiskt.....

Postat: 16 jul 2012 21:25
av VinylKnaster