Re: diverse problem med motor och tändning
Postat: 13 maj 2015 17:50
Haha. Varken eller, volvo viking ser du väll !Peje skrev: Är det en pansarvagn eller en Scania?
Inofficiellt community för Pontiac i Sverige, här snackar vi Firebird, Trans Am, GTO med mera!
https://pontiacforum.se/
Haha. Varken eller, volvo viking ser du väll !Peje skrev: Är det en pansarvagn eller en Scania?