Annons

Aircondition

1
Hej, jag har en Bonneville 64 och under körning började det lukta bränt och när jag stannade så rök det som faan och faktiskt brann i ACn. Den fungerade inte innan och var därför inte påslagen men hur som helst så släckte vi med vatten och skar av remmen till ACn sen körde vi igen. Eftersom den inte funkade innan tänker jag inte laga den. Nu till min fråga: Har remmen jag skar av någon annan funktion än just bara till ACn och om inte kan jag väl fortsätta köra som om ingenting har hänt utan den remmen. Mvh Stefan.
Annons

Re: Aircondition

2
pigge_pontiac skrev: 12 jun 2018 13:16 Hej, jag har en Bonneville 64 och under körning började det lukta bränt och när jag stannade så rök det som faan och faktiskt brann i ACn. Den fungerade inte innan och var därför inte påslagen men hur som helst så släckte vi med vatten och skar av remmen till ACn sen körde vi igen. Eftersom den inte funkade innan tänker jag inte laga den. Nu till min fråga: Har remmen jag skar av någon annan funktion än just bara till ACn och om inte kan jag väl fortsätta köra som om ingenting har hänt utan den remmen. Mvh Stefan.
Titta om det är någon annan remskiva som inte har någon rem och sitter i linje med AC:n.

/Benny
Kör Cheva och Pontiac!!! :)